Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Προπόνηση με βάρη - Πόσες φορές και πόση ώρα;

Προπόνηση με βάρη. Πόση ώρα και πόσες φορές;
Για τους άντρες έως 35 ετών, 4 φορές την εβδομάδα θα ήταν ιδανικό και 3 φορές για όσους είναι πάνω από 35.
3 φορές την εβδομάδα θα ήταν αρκετές και για τις γυναίκες (κάθε ηλικίας).

Η ένταση, που είναι και το κλειδί για την σωστή προπόνηση, ποικίλει αναλόγως το επίπεδο του κάθε αθλητή αλλά και την ενέργεια που διαθέτει την ημέρα που θα κάνει προπόνηση.
Η διάρκεια της προπόνησης με βάρη δεν πρέπει να ξεπερνά τα 45 - 50 λεπτά και στον χρόνο αυτό μετράνε το ζέσταμα και οι κοιλιακοί αν υπάρχουν στο πρόγραμμα της ημέρας.
Ο χρόνος προπόνησης με βάρη θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι από 20 λεπτά έως 50 λεπτά.
Σε αυτό, τον μεγαλύτερο ρόλο παίζουν πόσες ώρες καλού και παραγωγικού ύπνου κάνει ο αθλητής,
πόση ενέργεια σπαταλά από τις άλλες δουλειές στην διάρκεια της ημέρας και στους άντρες, από τα επίπεδα της τεστοστερόνης.

Καλές προπονήσεις
Νικόλαος Μαλιάτσης Ράζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου