Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Διατάσεις - Ποιές και πότε


ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ - απο τον ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΛΙΑΤΣΗ ΡΑΖΟ
Οι διατάσεις θα πρέπει να γίνονται στην αρχή και στο τέλος κάθε προπόνησης.
Στην αρχή της προπόνησης θα κάνουμε δυναμικές διατάσεις (είναι η στιγμιαία επιμήκυνση του μυ) και στο τέλος στατικές διατάσεις για 20"-30".
Οι δυναμικές αυξάνουν την απόδοση και γι'αυτό τις κάνουμε στην αρχή, ενώ οι στατικές διατάσεις προκαλούν μείωση της δύναμης και της ισχύος -από λίγα λεπτά μέχρι και 2 ώρες από την στιγμή που θα τις κάνουμε- και γι'αυτον το λόγο καλό είναι να γίνονται πάντα στο τέλος, όπου βοηθούν εκτός των άλλων και στην απομάκρυνση του γαλακτικού οξέος.
Οι διατάσεις βοηθούν ιδιαίτερα τα άτομα της τρίτης ηλικίας ώστε να διατηρήσουν την ευκαμψία και την ελαστικότητα στις αρθρώσεις τους, καθώς και στην σωστή στάση του σώματος.

Καλές προπονήσεις
Νικόλαος Μαλιάτσης Ράζος

γαλακτικού οξέος μετά την άσκηση
γαλακτικού οξέος μετά την άσκηση
πομάκρυνση γαλακτικού οξέος μετά την άσκηση
πομάκρυνση γαλακτικού οξέος μετά την άσκηση
πομάκρυνση γαλακτικού οξέος μετά την άσκηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου