Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Ποζάρισμα για αγώνες Bodybuilding - Γ' Μέρος

Ποζάρισμα για αγώνες Bodybuilding - 3ο Μέρος Από τον Νικόλαο Μαλιάτση Ράζο.
Στο 3ο μέρος θα μιλήσω για το βασικότερο ίσως πάνω στο ποζάρισμα. Την πόζα ΡΗΛΑΞ.
Την στάση δηλαδή που πρέπει να κρατήσουμε την περισσότερη ώρα στον αγώνα.
Πρέπει να την δουλέψουμε πολύ μπροστά στον καθρέφτη και να δούμε τι μας πάει καλύτερα,
Άλλοι είναι τελείως μπροστά, άλλοι κρατούν μια γωνία 3/4 για να φαίνεται πιο λεπτή η μέση (Λη Λαμπραντα),
άλλοι σφίγγουν κοιλιακούς και άλλοι ανοίγουν πολύ την πλάτη. Το τι είναι καλύτερο για εσάς θα σας το πει ο καθρέφτης.
Πάντα όμως δεν πρέπει να ξεχνάτε τα πόδια. Είναι ένα από τα βασικά λάθη που κάνουν οι αρχάριοι αθλητές.
Να παίρνετε αναπνοή χωρίς να χαλαρώνει το σώμα σας καθόλου. Σε αυτό θα βοηθήσει το κόλπο που είπαμε πριν στα άλλα δυο μέρη, να σφίγγουμε μονο στο 60% τους μυες μας.
Ένα ακόμα λάθος που κάνουν πολλοί αθλητές είναι οτι χαλαρώνουν την πόζα ρηλάξ όταν δεν είναι μπροστά στη σκηνή. Η πόζα ρηλάξ θα πρέπει να υπάρχει όση ώρα είμαστε πάνω στη σκηνή. Μπροστά ή πίσω. Οι κριτές πολλές φορές κοιτούν τους αθλητές που είναι στο πίσω μέρος γιατί θέλουν να πάρουν αποφαση για κάτι που δεν πρόλαβαν να δουν στις συγκρίσεις.
Μην χαλαρώνεις ποτέ, ούτε για μία στιγμή.
Η ΡΗΛΑΞ πόζα έχει 3 μέρη. Μπροστά, πλάγια και πίσω. Κάθε πόζα από αυτές θα πρέπει να την δουλέψουμε ξεχωριστά. Π.χ. Στην ρηλάξ από μπροστά μπορούμε να πατάμε και κοιλιακούς, ενώ στην πίσω ρηλαξ, να ανοιγουμε την πλάτη.Στην πλάγια μπορούμε να δείξουμε και πλάγιους κοιλιακούς μαζί με τρικέφαλο.
Κάντε πρόβα ξανά και ξανά και μην αφήνετε για την τελευταια στιγμή το ποζάρισμα. Είναι μέρος του μποντι μπιλντινγκ.
Καλές προπονήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου